Saturday, July 18, 2015

Beberapa jam tidur petang

Tahun ni aku tak pergi lagi kubur. Lama juga aku tak pergi kubur ayah aku ni. Takpalah. Sedekah Al-fatihah jelah.

Tadi Pagi pagi lagi Brandon dah datang rumah ambil Photobook dia. Ok, settle satu kerja. lega. Bila dah siap kerja ni, hati lega sikit. Hari ni ada lah juga budak budak ni ajak beraya macam biasa. Tapi aku tak pergi lah. Takda orang kat rumah. Berdua dengan mak saja. kot kot ada orang datang, takda siapa nak buat air pulak.

Aku tengok line clear je. mandi kasi sejuk badan, aku tidur. Power juga tidur sampai petang ni.

Sekali pukul 6 mak aku kejut. Siapa pulak nak merasa aku buat air ni. kata aku perlahan. mulut rasa macam nak kena gosok gigi. Aku pecut masuk tandas. Gosok laju laju, masuk bilik semua cari seluar baju yang kelihatan remaja, baru aku keluar jenguk siapa.

Abang Azam rupanya. Terima kasih datang raya ke rumah, Bradeee




Lain, muka muka biasa. Apa apahal kasi group photo satu kali.


No comments: