Thursday, February 26, 2009

rockers

Kelmarin ada seorang askar tempat aku kerja sudah tegur aras kepanjagan rambut aku..
“wah, rambut dah panjang macam penyanyi rockers Nampaknya..”
Aku tersenyum sambil mengangkat kening. Dalam kepala dah teringatkan gaya rambut Dave Grohl. Senyum lagi..

Semalam aku selongkar tape tape lama dari zaman abang aku(lewat 80an) hinggalah tape yang aku pernah beli, pinjam tak pulang dan tape rekod masa jamming. Sekali jumpa tape yang bertajuk, “RUSTY BLADE VS ROCKERS” klasik betul..


Tapi…

(dengan echo yang sangat kuat sekali.) “wah, rambut dah panjang macam penyanyi ROCKERS Nampaknya..”

Adakah rambut aku kelihatan seperti ini?!!..



INFO:
RUSTY BLADE VS ROCKERS.

MUKA 1;
ALI BABA(rusty blade), BESI BERACUN(rockers), KENANGAN CINTA PERTAMA(rockers), JASA TOK JANGGUT(rusty blade), JARUM YANG HALUS(rusty blade).

MUKA 2;
ZAILEHA(rockers), LAGU KEDAMAIAN(rusty blade), KENANGAN CINTA(rusty blade), KAKI LIMA(rockers), KISAH CINTA DUA INSAN(rockers).

Edaran Hup Hup Sdn Bhd(Life Rekod), 66-68 Jalan Raja Chulan, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia. Life Rekod Industries Pte Ltd, 232 Serangoon Rd, Singapore 0821. Di cetak oleh King Musical Industries Sdn Bhd, 5 Jalan 13\2, 46200 Petaling Jaya. Design by Kelly chua.
1988 Life Rekod Ind Pte Ltd, Singapore.

3 comments:

Unknown said...

haram jadah....!

makwe joni said...

weh..kalau btl rambut ko dh pjg cam gitu...aku x tau dh nk ckp mende..

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

Lu boleh beb. Gua akan bagi sokongan secara terus menerus kepada lu. Ini antara true tak true je ni.