Monday, March 14, 2011

Beberapa pekara yang perlu berharap

Kalau betul betul aku nak, aku cakap. tak payah paksa paksa. sebab hal macam ni payah sikit. kalau tak boleh tahan, nak jugak, baru aku berterus terang. kalau was was, boleh kawal lagi. baik diam je..

"Mak.. ada jual telur ayam kampung kan dua hari lepas?."

"pasal?"

"pinjam duit sikit. nak buat belanja. lama sangat duduk kolumpor. duit habis.."

"Reban ayam tu muat lagi buat mencangkung untuk sorang dewasa macam kamu."

Walaupun tipis. aku tetap berharap..

7 comments:

Sutera_suci said...

Yey, da update!

Mak aok memang terbaik kalu bab-bab bagi ayat power ni..hehe

Ismail Othman said...

yang sebenarnya kamu ni duduk kat mana? kenapa laju sangat komen? ni yang nak beritau mak ni. kehkehkeh

Kazuko said...

ha tu mesti peminat misteri tu..dia tggu je ko update kan ekeke

Nveil said...

aiseh, adorable betul mak lu. kirim salam yo. cakap den nak mintak otograf.

keh keh

makwe joni said...

art of mak

spyz said...

kau duduk dlm reban ayam, nanti telur kau pun kena jual.. kehkehkeh..

Sutera_suci said...

Saya duk belakang ni je haa..baru lepas bertegur sape ngan mak..

Kakaka..larikkkk