Wednesday, May 16, 2012

Beberapa minit kecewa

Ku sangkakan telur tebu rupanya jagung muda..

Mana nak cari telur tebu ni? dah 3 tahun tak makan rasanya. Berasa juga tekak ni.

6 comments:

ardz marn said...

apa rasanya mael.. nampak rupa macam serai je..

Orang Akaun said...

telur tebu tuh menatang apa?

anyway, aku baru perasan bila tengok dekat feed reader tadi
"BEBERAPA"

Ismail Othman said...

Ok, aku pun tak tau macam mana nak beritau rasa dia macam mana.. nanti dah jumpa, aku makan dan cuba ceritakan.

Sutera_suci said...

Salam

Aok, cane rase telur tebu tu? Ada rase macam telur itik tak? ngaa

dwen_psf said...

bukan telur tebu... tapi tebu telur
uniknya tebu ni... memang ianya akan bertelur, tu yang dipanggil tebu telur ada juga panggil tebu sayur... dulu masa kecik2 wan kome ada tanam kat kg (kg pagar sasak, lipis) sekarang ni takde dah... jarang yang tanam... klu nasib baik ada di jual kat pekan sari padang tengku, pekan lepeh dan benta..batang tebu ni jarang di makan... seingat2 tak pernah makan... sebab takde air..

Ismail Othman said...

Terima kasih, brade dwen! info yang berguna. misi mencari tebu telor!