Tuesday, December 28, 2010

Beberapa minit lepas teringat yang kita ni satu.

Masa kecil kecil dulu aku selalu ingat yang kita semua ni satu je. semua yang kita buat, yang kita tengok, hanya khayalan je. sebab kalau ramai berbilion bilion, macam mana tuhan nak berlaku adil?. kejap pergi tengok orang ni, kejap pergi tengok orang lain pulak.

ok, abaikan cerita diatas.. sekarang cerita dia macam ni.

"mak kata orang dah kena masa kecil hari tu?!"

"oo, mak ada cakap macam tu ye?"

"yelah.."

"mak teka je. mak tak ingat pun sebenarnya.."

"peh!"
























sebenarnya aku kena chicken pox..
yes!!!!

4 comments:

citahrudin said...

pehh!! terer lah mak aok

Hilman Mahyuddin Ghazali said...
This comment has been removed by the author.
Hilman Mahyuddin Ghazali said...

Mende ni paling kuat 2 kali je. lepas tu memang out la. kahkahkah

Ismail Othman said...

menyakat! hahahah