Thursday, September 8, 2011

Beberapa orang kawan kolumpor nak datang beraya ke Kuala Lipis

Semalam Mutalib Uthman dan rakan rakan ada cakap nak datang beraya ke lipis hujung minggu ni. katanya suruh sediakan makanan sedap sedap. aku dah panik tak tau nak bagi makan apa. sekali balik kerja tadi aku nampak tiub lori transformers kat bengkel tepi jalan.

"tokey, ini tiub mau pakai lagi ka?"

"apa? itu tiub? talak pakai lah. jadi salang musang saja. lu mau lu kasi angkat lah"

ni kawan kawan punya pasal. gua kasi makan ikan kolam sama lu, Mut!



Foto: Amir

9 comments:

Alif Amin Othman said...

kah kah kah, sumpah kelakar mail care aok berakit.

Dalaa kolaa tua aok ceria ikan mende?

Ismail Othman said...

jangan main main keh tengoh pancing ikan tu! kehkehkeh. ikan lampam dengan patin je

ay_yusof said...

Aaaa... sumpah comel! Kalau saya yang nak pergi rumah awak, awak sanggup tak buat macam ni lagi? Hi hi.

Saya said...

masak patin tempoyak le nanti ek :)
nak dtg boleh? ekeke

Ismail Othman said...

kehkehkeh. ni kira tambah 2 orang lagi lah yang nak datang ni?.

haan said...

aok memang power! tak sabar keh nak pekena ikan kolam aok te!

Ismail Othman said...

nak masak apa ni, mila?

mayday said...

best!:)

dya said...

wa, mael. siap bpayung lg tu. hrap2 ikan2 tu x tkejut nnti