Saturday, April 14, 2012

Beberapa bulan tak ke pekan sari Lipis


















"Yang apam balik rangup tu resepi lain. yang makcik ni, nipis lah sedang mana, memang tak rangup."

Kata mak kepada abang apam balik ni 8 tahun lepas. Ok, tu Hilman macam biasa.

11 comments:

Sutera_suci said...

Waalaikumussalam..


Aok, aok..aok sehak?

Ismail Othman said...

alhamdulillah. keh sihat je di samping keluarga.

Bozu said...

peh, sedak gayanya. bila nak bawa aku?

Ismail Othman said...

abang bozu punya pasal, nanti saya bawakan. (janji manis)

pujanggahatilara said...

Bro u wat gua rindu nak balik malaysia

Ismail Othman said...

ok, minggu depan balik. :)

seniman jalanan said...

baju merah tu hilman ke?

Ismail Othman said...

Haah.

dwen_psf said...

NICE PICTURE...TERBAIK... LAMA DAH KEH TAK KE PEKAN SARI LEPEH HU HU..

adam said...

suke tgk gambar pakcik berdiri kat tengah2 tu.

Nampak kederatna membanting tulang tuk hidup.

da 1 macam aura.

sejuta cerita tersimpan

wawa CHI said...

semart seyhhh gambooo....