Monday, January 5, 2009

riang ria hari keluarga taman sri tempoyang?









ha? cuba teka brade yang tutup muka tu buat apa?

7 comments:

citahrudin said...

ntah..aku btl2 x tau..klu aku berada d tempat kejadian blh gak aku bajet mende yg jadi..

pipiyapong said...

tiup perut apa ke?

StingRay said...

hidu ketiak la beb....

khayal...

ammosham said...

pasal persekutuan dan tok mat SB tak maklum aku pasal riang ria taman sri tempoyang nie? panas tul...

Kumprinx said...

ah apek.
Hari keluarga pun tak balik. dah siap mak lu kena ganti jadi keeper bola.

orang kampung semua dah lupakan lu.

mie said...

mr.mail what the story..kumprinx kawen pun tak bagi tau...sekarang dah start memblog kan diri ni...
mcm mana aok kat lepih tu?
everything under control?

ammosham said...

amin, tiba2 gua rasa panas dengan orang tempoyang!