Tuesday, December 23, 2008

whammy. kaoss pad.



Digitech whammy ni aku baru pakai dua bulan(april - jun), masuk hari pertama bulan ke tiga, rosak.
baru baru ni aku pegi ambil. dua tiga kali talifon suruh datang ambil, macam dah siap sangat gayanya.
masuk ni, dah tiga kali aku hantar repair. dua kali dalam jaminan, satu kali tiada jaminan. RM60 kena kali ni.
dah elok. suka. tadi, rosak balik! aku dah mula tertekan.. macam kena tipu pun ada rasanya. dah lah beli RM800 lebih. pakai dua bulan je?
effect effect yang lain semua RM500 ke bawah je tapi, elok je sampai hari ni!. aduh..
bulan depan kena pegi KL balik. kali ni gaduh pun tak kisah. janji puas hati.



nasib baiklah aku beli korg mini kaoss pad ni, sejuk sikit hati. takde la pikir sangat ke whammy tu.

5 comments:

stam said...

Tukar dengan aku punya Boss Hand Clapper nak?

makwe joni said...

weh..try r letak foto-foto yang berkaitan ngan bunga-bunga mak ko..blh r ye..kire blh r ye.."aok kn anak yang baik"..sure mak ko bangga bl tgk anak beliau mengaplikasikan tekno dlm mempromosikan bunga-bungaan beliau..

Kumprinx said...

apa yg ko merepek ni citah oii...

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

salam dari

ramlyotai.blogspot.com

aberamly.wordpress.com

makwe joni said...

en.kumprinx kasut cantik..aku x merepek kerepek pun..btl r..ko nasihatkn mail ye..nasihatkn beliau supaya meletakkan gambo pokok2 bunga mak beliau..ok,trimas