Tuesday, February 3, 2009

malaysia next top model?



"Ada 50 model dalam cd ni, sorang model ada 10 ke 20 gambar, ko pilih lah 5 keping gambar/model yang cantik bagi ko. buang bayang dia, cerahkan, muka jerawat kasi licin.., muka hitam bagi putih siket lah. kasi cantik lah pendek kata"

penjelasan ijah ke aku masa tahun baru cina aritu..

sebelah mata je buat ni. biasalah buang buang jerawat tu kan?

sekarang ni dah masuk 8 hari, baru siap 20 keping gambar bersamaan 4 orang model! nak kena hantar 7hb ni!
nak meletop dah kepala ni mengadap kompiter. tinggal lagi 210 keping!. masa aku di tawarkan kerja ni aritu, duit gaji belum masuk lagi.. "dapat duit ke?. boleh boleh!" laju je bolehnya. duit punya pasal lah ni.. lepas ni aku tak nak cari pasal lagi dengan duit.

4 comments:

JOyAHkHaLID said...

HOH! TARAK MAMPU DAH KE? KO WAT JER ALA KADO TAYAH LICINKAN SANGAT. DORANG SEME TU MEMANG DAH ASAL TAK CANTIK. NAK WAT CAM NE. HEHEHE....

citahrudin said...

mail..ko pow je jijah tu rm byk2..jijah tgh byk duit tu..

StingRay said...

hah...boleh aku antar gambo passport aku...

ismail said...

boleh2.