Thursday, September 10, 2009

Hangus






hangus. filem pendek arahan deansham..

Apa apa hal kalau aku belakon macam gampang, terus je salah kan padeli.
aku biasa belakon sebagai orang yang puasa pada bulan ramadhan ni, belakon betul betul macam ni tak pernah lagi.. Dah lah semua handal handal belaka. aku sorang je jenis tak tahu apa apa. yelah, tak cuba tak tau, kan?. sekarang aku baru tahu perasaan faizal husin tu belakon drama bersiri sembilu tu macam mana dia punya letih.

Filem pendek ini akan ditayangkan di Maskara Shorties pada 3 Oktober di Rumah PENA.

notapucat: semua gambar aku rembat kat fesbuk vovin

1 comment:

citahrudin said...

fuiyo...gaya cerita pun dah gaya selebriti saje