Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Peh, pejam celik pejam celik dah nak raya rupanya. sadar sedar mak aku dah suruh cuci sawang kat kipas, bayar zakat, sembelih ayam kampung, cari kayu api kat hutan, mesin rumput, masuk duit dalam ampau untuk pass kat budak datang rumah dan macam macam lagi lah. aku tak kisah, raya punya pasal kan? apa apahal pun datang lah rumah raya ni. makan sedap sedap takde lah, makan runcit runcit je. tapi kalau nak satey kijang aku boleh tembak kijang kat belakang rumah ni?, ikan kap kukus? tangkap dengan tangan je kat kolam depan rumah. amacam?

ha, ni kad raya untuk korang.




Aku puasa penuh tahun ni. korang?

8 comments:

Schalfyzcha said...

Selamat hari raya to you.

AMMOSHAM said...

mail, tahun ko tolong kira berapa banyak kereta honda city lalu jalan tempoyang. kalau tak banyak aku nak angkat satu...

citahrudin said...

tak kesah lah ko nak cakap menda ..
yang aku tau aku dapat duit raya extra

Kumprinx said...

ah citah, dah berbulu pun nak duit raya lagi..

terrarosa said...

bestkan duduk serumah dgn mak (lagi)
kikikiii...
ah samalah kita :D

Salam Aidilfitri...
jangan lupa sapu karpet dan pasang langsir juga.

Ismail Othman said...

apek:
setakat ni ada 37 bijik yang lalu. ko beli kaler pink. memeng rare..

terrarosa:
cuma kita je yang tau, kan? hahahha..

Saya said...

selamat hari raya aidilfitri..jgn lupe bank-in duit raya lapan puluh ribu dalam bank..kalau tak..letopkan blog ni..!

StingRay said...

ahha..amik ko citah...kena sedas...

ha ha ha