Friday, September 17, 2010

Beberapa jam sebelum semua insan pulang ke kota.

Padeli; "Tanda kiamat.. Ok, matahari terbit dari barat. ni pada pendapat aku lah.. kebangkitan islam tu dari barat!.. cuba ko tengok sekarang, belah belah amerika tu dah banyak bina bina masjid, yang masuk islam.."

Aku; "jadi betul dah lah bendera kita ni sekarang!"

Budak egypt; "betul juga tu mail, lama juga aku fikir pasal bendera kita ni. boleh tulis ni.."

Di meja sebelah ada dua tiga orang brader yang rasa aku dalam lingkungan awal 40-an.

"Budak-budak muda sekarang memang ramai ngisap dadah!"




8 comments:

citahrudin said...

beberapa saat sebelum aku taip komen nih

aku gelak kehkehkeh

ashraf sahdan said...

stailo baju ni.
saiz L ada?

AMMOSHAM said...

hilman apa cerita ada blog taknak kasi tahu gua. nak kena terajang?

Ismail Othman said...

citah; letop juga aok ni kadang2.
ashraf; baju ni tak print lagi. aku saja saja buat je tu. kalau jadi print nanti aku britau.
apek; ah, lu tau nak marah je. buat lah bancian sikit. kehkehkeh.

dugongsenyum said...

dari jauh nampak macam punggung pun ada

Ismail Othman said...

wo! kehkehkeh

hyer greveieor said...

tu la. dorang xtau 'indie' la ni.. asal borak rabak2 sikit je ngisap dadah.. citt..

StingRay said...

OK..dasat design baju ko tu mail.Kreatif.

Respek.