Friday, March 4, 2011

Beberapa hari di kolumpor.

Minggu lepas aku ke kolumpor. ada duit sikit jalan, ada duit sikit jalan.macam tu jelah aku. dan lah pergi layan teater merocok rocok dengan maskara 25. aku nak cerita panjang pun tak reti. nak komen pasal teater lagi lah pulak. buat sakit hati orang dengar je.

"apa pendapat kamu tentang merocok rocok? ada komen?"

"errr..saya, saya, saya..."

"macam mana maskara kali ni?"

"saya, saya, saya..."

tapi gambar kat maskara kali ni aku pilih TAHEERA ROSHEENA MOHAMED. dia memang power. dah lah berbadan dua, suara pun auto jadi dua!.


Merocok rocok yang seksi!


2 comments:

gunx said...

komen visual demeh memang WOW !!

Sutera_suci said...

Nape lama dah tak update..