Tuesday, February 22, 2011

Beberapa jam lepak petang bersama vokalis Primary




makcik ni memang terer buat air.. kalau aku oder air kat kedai ni, mesti perhatikan siapa yang ke dapur. kalau orang lain, memang down moral 3 hari.


ok, kedai ni memang kuat tutup pukul 5.


portrait vokalis Primary..


lama dah aku tak naik bundle(bangunan mara)kat station keretapi ni. tadi nak kejap, dapat selai seluar. boleh lah buat pakai raya nanti..


"kecilkan sikit kaki ni, baru rok" -Amar



Apa apahal pun brade ni memang king of jahit jean kat lipis ni. aku tak risau bila hantar seluar nak alter kat sini. mesti kacip punya.



pagi tadi aku lepak sini
tengah hari tadi aku dapat gambar ni
hari ni memang sukses pendek kata. oo? dah lebih puklu 12? semalam memang sukses lah pendek kata.

4 comments:

Ismail Othman said...

takde apa pun sembangnya tadi. kalau dah Braden dengan Amar ni, memang sembang bola lah. memang tak reti lah aku kalau sembang sembang bola ni.

Sutera_suci said...

Seluar jean kecikkan kaki? hehe..adoii..old style n klasik!

Ismail Othman said...

Tak larat dah nak ikut pesen budak muda sekarang ni.. layan klasik jelah.

emam said...

Mael... pasal pesen lu jgn risau...,
Baju chikanos tadi tu, anta je kt kedai gua. Gua setelkan lu punya impian nak keje kerajaan.... hhihi