Friday, July 8, 2011

Beberapa hari terputus bekalan internet

"Ha Mail, rajin kamu jogging seminggu dua ni?. kumpul stamina nak pergi perhimpunan bersih ke?"

Tangan kanan aku pegang bahu pakcik tu dan tangan kiri tunjuk isyarat Rock ke langit.

"Pakcik.. saya nak kumpul stamina untuk ke konsert Loudness 25hb ni"

Aku sambung jogging selangkah dua sambil toleh kepala kebelakang lalu kening diangkat dan aku berkata,

"Jumpa pakcik di mesyuarat JKK akan datang.."

Aku tambah kelajuan larian ala ala sylvester stallone dalam filem rocky.

7 comments:

nasyrun nasyrun said...

dah rocky kenala disekalikan dengan pumping sebelah tangan. fuh

ape2 jer said...

haha kalau macam tu biar jelah tenet tu terus terputus ekeke..
nanti stamina anda akan semakin hebat ! keh3

Ismail Othman said...

kehkehkeh. sekeping lah aku tinggal kalau jogging lagi, weh.

citahrudin said...

rajin betul aok pegi mesyuarat JKK, mulalah keh nak kagum ni

citahrudin said...

macam mana keh buleh tak perasan aok ada cerita baru ni? aok pakai mejik sembunyi-sembunyi ke apa ni?

Sutera_suci said...

Takpe la kalau sekeping pung..senang nak tebar buat roti canai!



harhar



Nak cite baru :)

Saya said...

sile update! nak cete baru juge.