Saturday, July 30, 2011

Beberapa perkara di hujung bulan syaaban

Aku tak pasti siapa hantar lemang ke rumah kejap tadi. ok, terima kasih. tapi yang pasti pekena kepala lemang di penghujung bulan syaaban memang power. peh, manis buah orang kata dia punya rasa.

10 comments:

Saya said...

selamat pose mael :)
lemang tu ada gula ke tgh2 dia?
mcm org kelantan punya tu ke

Ismail Othman said...

selamat selamat. selamat puasa ke kamu juga. mana ada gulanya. manis santan tulah.

Amar Amir said...

selamat pose mail :)

Ismail Othman said...

gampaa, born. lama betul keh tak nampak aok kat sini!

Hashim Zabidi said...

Esok mengeteh Saaban terakhir, boleh!

citahrudin said...

jangan-jangan aok dah update blog secara hari-hari

Ismail Othman said...

pakcik hasim; baik. nanti saya call pakcik.

cutah; secara tak sengaja je ni, weh.

citahrudin said...

ah..jenis berselindung di sebalik kegiatan meng-apdet blog secara hari-haro nampaknya

bila keh nampak CUTAH tu keh rasa macam anak bongsu pulak

Ismail Othman said...

kampik. power power

citahrudin said...

akibat teruja dengan kegiatan baru aok ni, sampai naik 'hari-haro' ... ini kalau kat sekolah, dah letih nak tulis semula hari-hari sebanyak 100 kali...deng!!