Tuesday, October 2, 2012

Beberapa bulan, minggu, hari yang lepas

Kaver buku. ok, ada lah aku cuba buat kaver untuk neon. tapi banyak kali juga kena cekit leher dengan Pipi baru lulus. takpa perlahan lahan orang kabo. Ha, Sapa nak beli Mat Tiara ni, boleh jumpa secara terus dengan aku. Orang Hodoh Cantik ni, habis dah aku rasa.



Drum sellotape. Emm, makan 3,4 bulan juga tak bersukan dengan drum ni. jadi tempoh hari aku sellotape, lap cantik cantik, susun kat bilik sebelah. boleh juga buat keluar peluh petang. Ni rakaman bunyi amatur selepas di sellotape ikut perasaan, memang macam ular bunyinya. Ingat nanti nak angkat drum head sedak sikit. Emmm..


Buat kad pengenalan baru. Oleh kerana aku tak pernah buat kad, aku buat. ntah mende mende, tu pun nak cerita (tak sabor tunggu siap sebenarnya)


Melawat anak sedara dan JB readers & writers festival. Power juga lama tak naik keretapi ke johor ni, mabuk juga 2,3 hari mak aku dibuatnya. Ok, Ni gambar anak sedara dulu. 




Upgrade wallet downgrade telefon bimbit. Mujur lah makwe bagi wallet baru kalau tak sampai sudah aku pakai wallet robocop tu. Jangan mengumpat, besi wallet robocop aku tu. Terima kasih makwe. Ko, ko, ko, ko, memang power. Telefon bimbit ni terpaksa aku downgrade. Dah 6 tahun pakai nokia petik tu.. Walaupun telefon baru tu kaler skrin dia tak pekat, aku redha.. Tak boleh aku kalau tak pekat ni sebenarnya. Cerita banyak pun tak jadi apa, aku pergi potong misai kejap.


Ok, dah potong misai. Tracing. Dah lama aku tak buat kerja menekap ni selepas kejadian kami anti onani beberapa tahun lepas sebenarnya. Tajam lagi mata pen photoshop aku ni..


Tido lah weh demeh, esok aku nak berjuang di 8 RAMD macam biasa. Demeh angkat senjata, keh angkat mop. Angry mob!!!

2 comments:

dwen_psf said...

lama tak update blog bro...buzy bebenor gayanyer

JOyAHkHaLID said...

lamer keh tak mengomen dlm blog blog org. ni keh nk ngomen ni. raye aji jgn lupe dtg umh de kenduri