Tuesday, October 14, 2008

Talifon baru orang lama..

Setiap ahad malam isnin biasanya incharges aku akan talifon..
Bertanyakan ada kenaikkan (motor) tak kau ke tempat kerja besok?.
Selalunya aku bawa motor sendiri, kadang kadang je abang aku bawa.
Jadi, itu lah sebab dia talifon.

Tapi panggilan kali ni lain sikit.


"Mail aku ni semalam dapat message, dia kata kalau nak tengok video,
reply YES kat dia. Lepas tu video masuk.. Tak sampai separuh dah
habis. Pastu dia kata potong 3ringgit lagi untuk video seterusnya.
Mula mula 3ringgit lepas tu 5ringgit! Videonya tak putus putus!. Macam
mana nak buat ni! Ohh shit man!."

"Rilek En.Garik.., apa kata tanya anak anak En.Garik?."

"dah tanya semua taktau! Cepat mail! Dia tengah sedut credit aku lagi ni!."

"try taip STOP pastu antar kat no tadi."

"dah! Aku dah bua... tuuu...." Talian terputus..

Setahu aku anak dia ada kerja kedai handset. Takkan taktau.. Aku kehairanan..
Ke En.Garik tak tanya pun kat anak dia.
Tapikan, aku syak sms tu macam ni.

Minat Video Minah Rempitku yang "Lampau" & "PANAS"? sila taip ON Ella
and hantar ke 33933. Cepat dan jangan biar saya menunggu, yang.
Pendaftaran FREE ;-)
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

No comments: