Wednesday, October 29, 2008

Hari ni birthday aku yang ke 24 tahun.

Dalam surat beranak tulis, hari Rabu pukul 9.30 pagi aku lahir. Tempat
lahir, Kampung Tempoyang(kat rumah je).

Kereta mainan kawalan jauh, kek 3 tingkat, senapang mainan M16, kasut
ada lampu macam Pedal, baju ada gambar super hero, talifon binbit
model terkini, menyambut hari lahir di KFC? Ye, aku tak pernah dapat
semua tu sempena hari lahir.

"Mak, ngape orang tak pernah dapat hadiah atau sambutan sempena hari
lahir?" tanya aku yang menuntut keadilan.

"Mak memang tak pernah bagi semua tu kat aok. Tapi, mak tak pernah
lupa doakan aok supaya hidup bahagia, sihat selalu, berjaya mengejar
cita cita dan sebagainya. Supaya suatu hari nanti, aok boleh dapat
semua menda yang Mak tak mampu berikan.." masa aku tanya ni, umur aku
7 tahun. Aku rasa ini lah hadiah paling king sekali. Sampai sekarang
aku ingat.. Tapi, tak tau lah kalau pipi nak ajak aku pegi melancong
ke Eropah esok, mungkin boleh fightlah dengan hadiah mak aku ni..

--
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

1 comment:

Po said...

selamat berblog.

semoga nanti jadi femes mcm pipi dan kumprinx.