Wednesday, November 9, 2011

Beberapa bahasa yang aku kurang paham dewasa ini

"ohh dress pnjg ? xd lha ju nieyh . xli ag"

Ni dia tulis apa?. jangan jangan aku dah tua untuk paham..

9 comments:

KoQ said...

aku pun tak paham. ke aku yg dah ketinggalan zaman?

rozanna.rizwan said...

mari membaca..

"ohh dress pnjg,takde lah baju ni,tak beli lagi"

hahaha. habis shortform die anta msg.pening nak mengeja.

makwe joni said...

rozanna, aok memang power. keh keh keh

Ismail Othman said...

kehkehkeh. macam macam budak zaman sekarang ni. terima kasih cik rozanna. ko memang pawer.

H Y D E said...

tampor je dagu beliau.

Bozu said...

amenda lagi kalau bukan keja-keja frimesen la ni..

StingRay said...

Ha.Tu la,ngorat makwe muda sangat.hahaha.

steady!

Ismail Othman said...

ko memang mind reader, stingray.

Saya said...

erk mmg tak fhm haih. nampak tua la aku nih. keh3