Friday, November 11, 2011

Beberapa pihak yang kecoh pasal tarikh 11/11/11



seakan akan yang satu, ye dak?

Keh tangkap masa tengah melepak petang tadi. terus rasa bermakna lepak petang.

13 comments:

KoQ said...

cantik..

Ismail Othman said...

terima kasih. gambo aok pun lawa juga, koq.

Yuyu Ali said...

Maha Suci Pencipta.

Saya said...

subhanallah :)

Hilman Mahyuddin Ghazali said...
This comment has been removed by the author.
Hilman Mahyuddin Ghazali said...

Wah, yang memandang ni Muhammad Ismail kan? kekeke

Ismail Othman said...

bila tiba saat rindu hatiku tenang di dakapanmu.
bila tiba saat rindu tubuhku megeletar satu persatu.
bila tiba saat rindu tutur kataku hanya memujimu.
bila tiba saat rindu katakan aku hanya aku.
kehkehkehkeh. aok jangan lupa beli spek mata ke keh satu bila balik dari mesir nanti, hilman.

Hilman Mahyuddin Ghazali said...

Amboi Muhammad Ismail nih! kakaka

Ismail Othman said...

alif di kalimah tu takda,kan? kemana lagi kalau tak ke kamu, hilman.

aloy_paradoks said...

ada jugak lu ni belog rupanya.

Hilman Mahyuddin Ghazali said...

kehkehkeh...nak kencin sat!

Pisey said...

Cantik (;

dya said...

subhanallah, ukiran pencipta melebihi segala.

lawo pic. ni mael.