Sunday, February 20, 2011

Beberapa hari keluar petang.
































macam ni lah sifatnya kuala lipis bila petang hari.

7 comments:

ieman said...

cun giler
nice pics

Ismail Othman said...

gambo untuk simpanan buat renung di masa hadapan je.

Sutera_suci said...

Abang maill..abang maill..nape sume kat tajuk nak kena ada beberapa? beberapa nape begitu?

Beberapa klasiknya gamba-gamba ni..

Penah lalu beberapa kali je kat sini..kalau Jerantut tu slalu le beberapa kali singgah

Ismail Othman said...

kehkehkeh. sabab nanti suatu hari kalau di beri peluang, saya nak bagi tajuk "beberapa jam sebelum aku pergi."

kamu dari mana mahu ke mana lalu lipis ni?

Sutera_suci said...

Saya dari tempat merantau, nak balik kampung..slalu lalu lipih

Nveil said...

abang gambar last tu setail!

Ismail Othman said...

begitulah kerja pejabat. elak dari seluar tepercik air jalan.