Saturday, February 5, 2011

Beberapa minit sembang dengan Hilman di laman sosial fesbuk petang tadi.

5:10pm

aku;
woi2
balik bila?
dah sampai ke kapal dia

hilman;
yes
aku kat jeddah ni
transit sini pulak
ntah la bila ke malaysia

aku;
weh ada tangkap gambo?

hilman;
ada la
x byk sgt
takut jugak kena tangkap

mail;
oo
video?

hilman;
video ada2

aku;
yes

hilman;
haha

aku;
kita akan teruskan

hilman;
yes

aku;
projet isim

hilman;
kah3
short filem di mesir?

aku;
tak lah
kat lipis je
tunggu aok balik
sebab nak masuk scene2 kucar kacir kat sana je

hilman;
peh

aku;
bulan 3 kita bercuti ke langkawi
cari ilham

hilman;
haha

aku;
tiap2 bulan kita boleh pg maskara

dah macam artis
bijak2

aku;
1. 29 Januari 2011
2. 26 Februari 2011
3. 26 Mac 2011 (Maskara Showcase)
4. 28 May 2011
5. 23 Julai 2011
6. 24 September 2011 (Maskara Shorties)


hilman;
ppeh
byk betul
bukan ke setahun sekali?

aku;
Maskara Shorties yang setahun sekali!
weh update blog cepat.
makan cukup aok ni?

hilman;
oooo
haha
aku xde internet tetap skang
kejap2 je

aku;
aok ni laptop ke?

hilman;
nk menulis je x jadi
aah
makan cukup sgt
x hilang kenyang lg dah smpi makanan lain

aku;
skang ni sapa jaga?

hilman;
skang ni tabung haji jaga
kome kt komlex tabung haji jeddah ni
duk asrama
1 bilik 20 org katil dabel daker
peh

aku;
oo makwe?

hilman;
haha
makwe ada la sekali
sape lagi nak jaga

aku;
ok. harap2 ko dapat jaga semua makwe kat sana

hilman;
keh naik charli semalam
kapal terbang askar tu
jenis bergegar

aku;
peh!
aok sebut tak nama keh ke askar tu?
mana tau dia kenal.
dapat duduk kat seat depan.

hilman;
aah ye tak ye
keh x sempat
ramai sgt
jenih duduk bersila rapat dlm kapal
macam naik tongkang

aku;
makwe kena riba. jangan bagi duduk atas lantai. takut terjejas kesihatan

hilman;
cilake
makwe berebet2 nak beriba dgn keh

aku;
yes..
aok mmg tak tau lah sampai bila n?

hilman;
aah
mmg tak tahu
keh rasa pling lama pun dlm seminggu je

aku;
ada kawan2 aok yang kena tembak?

hilman;
takde
kena soal siasat amik gambo ada la
tp lepas

aku;
oo geng aok semua ok2 lah?

hilman;
ok je

aku;
makwe mumia dan ambik ke tak?

hilman;
berita malaysia tu buat teruk
biasa la mael
nak sensasi
weh
aku kena gerak ni
ada taklimat kat bawah

aku;
ok

hilman;
keh skang ni kena jadi budak sekolah berasrama penuh kejap

aku;
kirim salam kat taklimat

hilman;
haha
boleh2

aku;
harap2 taklimat tu makwe

hilman;
gampang

3 comments:

Sutera_suci said...

Alhamdulillah, semua selamat :)

Ismail Othman said...

:) dia ada je online kat fesbuk tu. 3,4 hari lagi. sampai lah kot.

citahrudin said...

buleh aok jelaskan apa beza taklimat jenis makwe dan taklimat jenis pakwe?