Wednesday, August 3, 2011

Beberapa jam bekerja di bulan puasa

Tadi aku pergi kerja bawak duit belanja RM2(macam biasa). habis kerja sampai rumah, selup poket belakang, ada lagi RM2, tak habis! power power. aku rasa inilah titik permulaan aku menabung untuk masa depan.

8 comments:

gunx said...

simpan beli mercun nanti

Ismail Othman said...

keh nak beli moto macam aok.. boleh lumba. jangan beritau orang ye.

Sutera_suci said...

Masuk tabung terus. Kang kalau kat belakang kocek tu lagi, malam karang dah hilang

Petang dah selup balik kat bazaar ramadhan..ngaa


Selamat berpuasa!

Ismail Othman said...

lama tak nampak?. ye ye,selamat berpuasa!

Saya said...

sama la dr smlm letak 50 dlm dompet.lgsg tak luak.suka btol.
mari menabong ekeke

citahrudin said...

apa power sangat aok ni? mula lah keh nak kagum ni

Bozu said...

bawa rokok tapi sebatang pun tak habis..

Ismail Othman said...

esok aku bawak karipap. kita tengok macam mana.