Monday, August 15, 2011

Beberapa minit tunggu akak aku pergi beli telor ayam dekat mini market.

tadi ada makcik marah marah dekat mini market. sampai cakap dekat anak dia tu Monyet Air. ntah binatang apa Monyet Air tu, gampang betul makcik.. kehkehkeh

tapi makcik tu mesti tau nak didik anak dia, ye tak?. ikut ke hati tadi memang nak hayung je dengan helmet power aku ni.

3 comments:

Saya said...

mak aihh ganeh nye mail. ekeke

citahrudin said...

jangan hayun!
karang dia panggil aok monyet udara pulak

Ismail Othman said...

kehkehkeh. memang aku tengok je. tak berani nak buat mende pun