Monday, August 15, 2011

Beberapa minit bakar daging kisar ramli

kelmarin aku ada beli daging kisar ramli. gaya macam sedap. biasa lah bulan puasa daun bawang pun nampak sedap. baru tadi aku masak. gaul dengan lada hitam garam je pun. letak dalam kuali tutup, pergi buka fesbuk. ntah mende sedap sangat fesbuk ni. tersengeh sengeh depan komputer.

5 minit berlalu. aku ke dapur angkat daging. besar CD je. aku karate 4. makan terus satu bahagian.

peh!! rasa papan! tak sedap langsung. takda rasa manis daging pun!

mak hulur sepotong mentimun. aku makan.

peh! lagi sedap mentimun!

aku ambil sepiring mentimun bawak masuk bilik makan sambil tulis entri ni.

kakakak mak, ko memang power.

5 comments:

citahrudin said...

amboi

Saya said...

air tangan mak memotong mentimun tu mgkn la menambahkan kesedapan ekeke

Sutera_suci said...

Lama dah tak cite pasal mak..mak sehat?


p/s : Ni kalau hantar kad raya ni, dapat duit raya tak?

Ismail Othman said...

mak sehat je. buat kueh siang malam. kami dah jarang borak. kehkehkeh

Tun Af'fi Sofyan said...

hehehe. :)