Wednesday, August 31, 2011

Beberapa orang yang lari dari tugasan memasang langsir pada malam raya

Memang biasa lepak kalau malam raya, tapi jarang dapat berkumpul. tapi tahun ni macam power juga. ramai dapat hadir pada malam penghulu segala lepak ni.




Dari kiri: Padeli,Syapik imigresen, Kumprinx, hilman, Didi, Jamal, pipi, amar dan.. kehkehkeh Apek? kodi lah lu tak balik lipis, weh!

11 comments:

rozanna.rizwan said...

aku letak link blog ko as my 6 recommendations nuffnang blog day.hehe..

selamat hari raya :)

makwe joni said...

tunggulah! nanti keh sampai sana jugak

Ismail Othman said...

Rozanna rizwan; peh. terima kasih, weh. selamat hari raya juga. :)

siti masitah; ah, jenis tukar nama ni keh marah ni.

Saya said...

mana gambo ko?

Ismail Othman said...

ha, gambo pakai baju melayu takda. tak jumpa orang nak ambik gambo masa pagi raya

Sutera_suci said...

Selamat Hari Raya buat semua KUTU hardkore Kuala Lipih! hehe

Ismail Othman said...

selamat hari raya buat kamu juga

Sutera_suci said...

Selamat Hari Raya buat abam Hilman juga

Hilman Mahyuddin Ghazali said...

Selamat hari raya adik Sutera

Ismail Othman said...

lama tak nampak abam hilman kat sini. abam.. abam..

AMMOSHAM said...

Apek tu mmg steady...